KALITATEZKO EROSKETA-ESPERIENTZIA TRATUAN ETA GENEROAN
Arima berritzailea duten dendak
Sareak «erakusleiho» gisa erabiltzeak ez du arreta gutxitzen, eta hurbileko Esti García batek Ness-en sortzen duen 'zu zuri'-a
Berritu edo hil. Esaera ezagun horretatik dakite sektore guztietako saltoki ugari. Horixe da Ness by Esti Garcíaren kasua, Ordiziako marka anitzeko denda bat, bere 24 urteko ibilbidean etengabe berritu dena.
Sare sozialak izan dira azken apustuak.' Zehazki, Instagramen kontu bat (@nessbyestigarcia), oso aktiboa, eduki fresko eta bizkorreko 2.200 jarraitzaile baino gehiago dituena, «naizen bezalakoa» erakusten duena. Hau da, kementsua, naturala eta hurbila. Mundu birtualerako jauzi horrek ez du barne hartzen on line salmenta —nahiz eta noizbehinka egin dezakedan—; teknologia «erakusleiho gisa» erabiltzen du, mundu eta publiko erraldoi bati irekitzen zaion leiho gisa, eta Nessen eskaintzaren bozgorailu bihurtzen da.
Erostea ez da soilik
Inoiz utzi gabe, hori bai, Estik berak «uste sendoz» defendatzen eta praktikatzen dituen hurbiltasun-merkataritzaren berezko balioak. "Zu zeu izaten jarraitu" nahi du. Jendearekiko harreman hori, etorri, ukitu, sentitu, probatu, hunkitu... eta nirekin batera egin dezakeena», «hori ez baitago ezer».
Horri «erosketa-esperientzia oso eta bakarra» esaten zaio, bezeroei hainbeste gustatzen zaiena. «Ez datoz erostera bakarrik», dio, «hemen daukadana online ere aurki dezakezulako», baizik eta «denbora bat hartzera beraientzat, erlaxatzera, gozatzera... nahiz eta begira izan». Izan ere, erosleak bezeroak baino gehiago dira. «Urteak etorri dira, istorio asko pasatu dituzu haiekin, eta horietatik familia osoa ezagutzen duzu», azaldu du.
Batasunak indarra egiten du
Horrela, harreman hurbilak eta leialak sortzen dira, merkataritzatik haratago doazenak eta bi aldeentzat aberasgarriak direnak. Estirentzat ere bai; izan ere, feedbackak «zer produktu ekarri erabakitzera bideratzen nau», eta «ehunetan ahalik eta kalitate eta naturaltasun handiena lortzearen» alde egiten du beti.
Joan den urrian San Sebastian Moda Festival-en 'Concept Store' saria jaso zuen Ordiziako saltoki honek. Bertako markekin, nazioko eta nazioarteko enpresak biltzen ditu. Esti «hemengo diseinatzaileak eta haien lana ezagutzen» saiatzen da, eta, hala, euskal modaren talentua «loratzen» laguntzeko apustua egiten du. «Erostea eta haiei erakustea ere tokiko merkataritzaren aldeko apustua egitea da», onartu du, eta uste du horrela «zirkulua handiagoa egiten da» hurbileko merkataritzan.
Izan ere, Estiren beste ezaugarrietako bat tokian tokiko merkatari txikien arteko aliantzak egiteko gogoa da, lankidetza-ekimen batzuk abian jartzean parte aktiboa izan dezaten, hala nola, pop up ekimenak edo aldi baterako merkatu txikiak.
«Urte batzuetan bakarrik ikusi dut horretan, baina orain indarra hartzen ari da, eta gero eta ekitaldi gehiago antolatzen dira». Horiei esker, hurbileko hainbat dendari indarrak batu eta espazio berean agertzen dira. Ez dago lehiaren pentsamolderik, batasuna baizik, «gauza hauek onak dira guztiontzat. Argi dago zuk nahi duzula eta saldu egin behar duzula zurea, baina aldamenekoa kaltetu gabe. Denak ontzi berean gaude, eta elkarrekin arraun egin behar dugu norabide berean».
Diario Vascon argitaratutako artikulua.
Arima berritzailea duten dendak
Sareak «erakusleiho» gisa erabiltzeak ez du arreta gutxitzen, eta hurbileko Esti García batek Ness-en sortzen duen ‘zu zuri’-a
Berritu edo hil. Esaera ezagun horretatik dakite sektore guztietako saltoki ugari. Horixe da Ness by Esti Garcíaren kasua, Ordiziako marka anitzeko denda bat, bere 24 urteko ibilbidean etengabe berritu dena.
Sare sozialak izan dira azken apustuak.’ Zehazki, Instagramen kontu bat (@nessbyestigarcia), oso aktiboa, eduki fresko eta bizkorreko 2.200 jarraitzaile baino gehiago dituena, «naizen bezalakoa» erakusten duena. Hau da, kementsua, naturala eta hurbila. Mundu birtualerako jauzi horrek ez du barne hartzen on line salmenta —nahiz eta noizbehinka egin dezakedan—; teknologia «erakusleiho gisa» erabiltzen du, mundu eta publiko erraldoi bati irekitzen zaion leiho gisa, eta Nessen eskaintzaren bozgorailu bihurtzen da.
Erostea ez da soilik
Inoiz utzi gabe, hori bai, Estik berak «uste sendoz» defendatzen eta praktikatzen dituen hurbiltasun-merkataritzaren berezko balioak. “Zu zeu izaten jarraitu” nahi du. Jendearekiko harreman hori, etorri, ukitu, sentitu, probatu, hunkitu… eta nirekin batera egin dezakeena», «hori ez baitago ezer».
Horri «erosketa-esperientzia oso eta bakarra» esaten zaio, bezeroei hainbeste gustatzen zaiena. «Ez datoz erostera bakarrik», dio, «hemen daukadana online ere aurki dezakezulako», baizik eta «denbora bat hartzera beraientzat, erlaxatzera, gozatzera… nahiz eta begira izan». Izan ere, erosleak bezeroak baino gehiago dira. «Urteak etorri dira, istorio asko pasatu dituzu haiekin, eta horietatik familia osoa ezagutzen duzu», azaldu du.
Batasunak indarra egiten du
Horrela, harreman hurbilak eta leialak sortzen dira, merkataritzatik haratago doazenak eta bi aldeentzat aberasgarriak direnak. Estirentzat ere bai; izan ere, feedbackak «zer produktu ekarri erabakitzera bideratzen nau», eta «ehunetan ahalik eta kalitate eta naturaltasun handiena lortzearen» alde egiten du beti.
Joan den urrian San Sebastian Moda Festival-en ‘Concept Store’ saria jaso zuen Ordiziako saltoki honek. Bertako markekin, nazioko eta nazioarteko enpresak biltzen ditu. Esti «hemengo diseinatzaileak eta haien lana ezagutzen» saiatzen da, eta, hala, euskal modaren talentua «loratzen» laguntzeko apustua egiten du. «Erostea eta haiei erakustea ere tokiko merkataritzaren aldeko apustua egitea da», onartu du, eta uste du horrela «zirkulua handiagoa egiten da» hurbileko merkataritzan.
Izan ere, Estiren beste ezaugarrietako bat tokian tokiko merkatari txikien arteko aliantzak egiteko gogoa da, lankidetza-ekimen batzuk abian jartzean parte aktiboa izan dezaten, hala nola, pop up ekimenak edo aldi baterako merkatu txikiak.
«Urte batzuetan bakarrik ikusi dut horretan, baina orain indarra hartzen ari da, eta gero eta ekitaldi gehiago antolatzen dira». Horiei esker, hurbileko hainbat dendari indarrak batu eta espazio berean agertzen dira. Ez dago lehiaren pentsamolderik, batasuna baizik, «gauza hauek onak dira guztiontzat. Argi dago zuk nahi duzula eta saldu egin behar duzula zurea, baina aldamenekoa kaltetu gabe. Denak ontzi berean gaude, eta elkarrekin arraun egin behar dugu norabide berean».
Diario Vascon argitaratutako artikulua.