CAFek %40 handitu du irabazia eta eskaera-zorro historikoa mantentzen du
73 milioiko irabazia lortu du urteko lehen seihilekoan.
Beasaingo CAF enpresak 73 milioiko irabazia lortu du urteko lehen seihilekoan, aurreko urteko aldi berarekin alderatuta %40 gehiago, eta eskaera-zorroak 15.590 milioiko balioa du, inoizko mailarik handienetakoa.
Gainera, enpresak duela aste batzuk lortu zuen Belgikako “mendeko kontratuaren” adjudikazio nagusia. Kontratu horrek 500 tren inguru ekoiztea aurreikusten du eta gutxienez 1.695 milioi euroko balioa izango du, 3.400 milioira arte zabaltzeko aukerarekin. Akordio hori behin sinatuta, CAFen eskaera-zorroa are gehiago handituko da eta hurrengo hamabi urteetarako lan-karga bermatuko du. Kontratu hau Alstom eta Siemens konpainien presio ekonomiko eta errekurtsoei aurre eginda lortu du Beasaingo enpresak.
Hala ere, kontratu horren eraginik ez da oraindik jaso lehen seihilekoaren datuetan. Dena den, CAFen eskaera-zorroa inoizko handienetakoa izaten jarraitzen du: 15.590 milioira iritsi da, iazko epe berean baino %6 gehiago.
Seihileko honetan CAFek kontratazio errekorra lortu du, 3.069 milioi euroko eskaerak pilatuz (%78 gehiago). Hazkunde hori bereziki nabarmena izan da Solaris filialaren jardueran, non kontratazioak ia hirukoiztu egin diren: 479 milioitik 1.130 milioira igo dira. Zero isuriko autobusen 1.511 unitate hornitzea aurreikusten duten kontratu horiei esker, Solaris-ek errekor historikoa ezarri du, 15 herrialdetan zabalduta eta eskaeren %87k zero emisio izanik.
Tren arloan ere, kontratazioak gora egin du: 1.244 milioitik 1.939 milioira igo da. Besteak beste, Taiwaneko New Taipei hirirako ibilgailuak eta mantentze-lanetarako kontratuak nabarmentzen dira (Zeelanda Berria, Brasil, Kolonbia, Espainia edo Suedia). CAFek Europan jarri du bere jardueraren pisu nagusia, kontratuen bi heren hortik baitatoz.
Salmentak ere gorantz joan dira: %4ko igoera izan dute eta guztira 2.174 milioi eurora iritsi dira. Hazkundea, nagusiki, autobusaren negozioaren bultzadari esker gertatu da (%20ko gorakada, 519 milioi eurora iritsiz), eta horrela Solaris CAFen fakturazioaren %24 bihurtu da. Tren negozioak, berriz, egonkortuta jarraitzen du 1.655 milioirekin.
Zero emisioko autobus gehiago entregatu dira lehen seihilekoan (iazko %60aren aldean %68), eta horien prezio unitario handiagoa eta entregen bolumenaren %6ko hazkundea ere faktore garrantzitsuak izan dira.
CAFek azpimarratu du trenak fabrikatzeko eta mantentzeko jardueraren zabaltzeak orekatzen duela proiektu integralek izan duten %16ko beherakada. Bestalde, tren ibilgailuen salmentak %4 igo dira eta zerbitzuenak %16.













